Met een verouderde website liep Huisman tegen de grenzen van hun digitale omgeving aan. “Door onze grote configureerbare artikelen met een eigen prijzenmatrix was onze oude site heel traag,” vertelt Sjoerd. “We wilden een website die overzichtelijk, snel en mobiel geoptimaliseerd is. Sparkable begreep dat meteen. We gaven groen licht en sindsdien is alles in een stroomversnelling gekomen.”
Doel
Weer vooroplopen in de markt. Dat was het doel.
Bij Huisman draait alles om bouwen, letterlijk en figuurlijk. Het familiebedrijf heeft drie takken: hallenbouw, renovatie en bouwmaterialen. In dat laatste team zit Sjoerd Brouwers, hij is verantwoordelijk voor de webshop en online marketing. Toen de webshop aan een flinke opknapbeurt toe was, klopte Huisman bij Sparkable aan. Een samenwerking die inmiddels zeven jaar staat als een huis en waar korte lijnen en expertise centraal staan.
Team
- Klant - Huisman Bouwmaterialen
- Partner - Hyvä
Platforms
- Magento 2
- Hyvä thema